Buktikan Kuasa Mahasiswa!!

Buktikan Kuasa Mahasiswa!!

Islam Memimpin Mahasiswa

Islam Memimpin Mahasiswa

Monday, December 29, 2008

10 Maut dalam serangan terbaru..





ALLAHUAKHBAR!!!!
BANDAR GAZA 30 Dis. _ Sepuluh orang terbunuh dan 40 lagi cedera awal hari ini apabila pesawat perang Israel menggugurkan sekurang-kurangnya 16 buah bom yang memusnahkan lima pejabat kerajaan Hamas di sebuah kompleks di Genting Gaza.

Serangan itu turut mencetuskan kebakaran besar dan menyebabkan serpihan berterbangan sejauh beratus-ratus meter.

Keganasan Israel setakat ini telah menyebabkan 364 rakyat Palestin termasuk 62 penduduk awam terbunuh, manakala lebih 1,400 lagi cedera.Itulah petikan yg ana ambil dari Utusan Malaysia.


1o maut dalam serangan terbaru ini hanya beberapa minit shj..serangan yg bermula pada pukul 11.50 am.Ya Allah selamatkan umat Islam di Palestin..
Sahabat Islam kt di sana diserang oleh peluru-peluru yg menjunam ke dada mereka..Kanak-kanak kecil yg tidak tahu apa-apa hanya menjadi bahan ledakan peluru manusia yg bertopengkan syaitan..

Ayuh bangunlah wahai umat Islam,bangunlah menentang keganasan yg dilakukan oleh Israel.Antara mangsa yang terkorban awal hari ini ialah empat kanak-kanak perempuan berusia antara setahun hingga 12 tahun daripada sebuah keluarga.
Mereka terbunuh dalam serangan udara ke atas sebuah masjid dekat rumah mereka di pekan Jabaliya, utara Gaza, manakala dua budak lelaki terbunuh dalam satu serangan di bandar Rafah, selatan wilayah ini.Manakala,jet-jet pejuang Israel mensasarkan rumah Komander Kanan sayap bersenjata Hamas, Briged Izz el-Deen al-Qassam, Maher Zaqout, tetapi beliau terselamat kerana tidak berada di rumah itu ketika serangan tersebut.



Kt dapat menyifatkan apa yang berlaku di Genting Gaza sebagai satu ironi kerana serangan dan pembunuhan penduduk Palestin dilakukan di ambang umat Islam menyambut ketibaan Maal Hijrah.Kenapa?? kenapa di lakukan sebegini rupa?

Hari ini,di hadapan pejabat Duta US,satu demonstrasi telah dilakukan.Di mana demonstrasi ini mengajak umat Islam membantah serangan kejam Israel ke atas Palestin!!Ya Allah hancurkanlah YAHUDI dari dunia dan jauhkanlah mereka dari bumi Al-Quds.Ayuh bangunlah berjuang.Sekurang-kurangnya boikotlah barangan mereka.

Demonstrasi dunia telah dijalankan mengutuk tindakan Israel.Di Paris, kira-kira 200 orang berkumpul di Champs Elysees, sementara di daerah Barbes, utara Perancis, 1,300 orang menyertai protes anti-Israel.

Di sini pulak,demonstrasi berjalan semua umat Islam yang hadir antaranya pemimpin-pemimpin pas dan sesetengah rakyat palestin.Perarakan bermula di bangunan tabung haji sehinggalah kedutaan US dengan menghantar memorendum.

Hentaman peluru yg merobek hati dan yg menghancurkan saudara Islam kita disana.Mana pembela Islam..Mana penyelamat umat.Mana?mana?Kita lihat sesetngah rakyat Malaysia yg terleka dengan dunia mereka tanpa menghiraukan lenangan air mata seorang ibu yg kehilangan anak kecil mereka,teriakan seorang anak yg kehilangan ayah dan ibu mereka.
Manusia yg berseronokan dengan persediaan kehadiran tahun baru "NEW YEARS" tidak menghiraukan dan tidak memperdulikan apa yg berlaku di sana..

YA UMAT ISLAM MARILAH BERDOA UNTUK SAUDARA-SAUDARA KITA DI PALESTIN YG SEDANG MEMPERTAHANKAN IMAN MRK..ALLAHUKHBAR!!!!KHAIBAR-KHAIBAR YA YAHUD!!HANCUR2 HANCUR YAHUDI!

No comments: